הדרך לטבעת של דיימו (4) – קארי המנייאק!

לשחק מול ג"ס זה כמו להיות פרעה ולהתווכח עם משה רבנו… אלו יותר גרועים מעשר המכות.  אבל אתם יודעים מה .. אין דבר שהם יכולים לעשות ואנחנו לא.

ריצה 25:4 שלנו מול ריצה שלהם.
39 נקודות ברבע שלהם אנחנו ניתן 41.
פלופינג מסריח של איגודאללה – פלופינג מסריח של פלאמלי.
דריימונד גרין התפלצת עושה בריונות מצבע – אד דיוויס עושה בריונות לגרין.
תומפסון משלשל שלשות – אמינו משלשל שלשות.
קוואץ' הגנתי שלהם ברבע השלישי – קוואץ' הגנתי שלנו ברבע השלישי
פרונט קורט חלילה לאללה – גם להם יש אחד כזה…

התוכנית עבדה פיקס הרצנו אותם והוצאנו להם את המיץ על ההתחלה, אבל, קר הראה שהוא לא סתם מאמן העונה והתחיל לגנוב זמן ע"י הגברת האינטנסיביות והעבירות. ריצה שלהם פה ריצה שלנו שם. המשחק היה כ"כ צמוד שבסופו לא היתה שום הכרעה.

ואז בהארכה הגיע קארי המנייאק!

החדשות הרעות:
אין ברירה צריך לשנות תוכנית. נצחון חוץ. נצחון בייתי ונצחון חוץ.

החדשות הטובות:
זאת הסדרה הכי קשה שתהיה לנו… EVER.

Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
10/05/2016 9:26:02

עד שנה הבאה…

הייט אשברי
הייט אשברי
10/05/2016 9:26:41

עידו – פורטלנד קבוצה נהדרת שעם קצת שדרוג במקומות הנכונים ( קו קדמי כמובן ) תוכל ללכת בעוד שנה או שנתיים עד הסוף .
נכון להשנה הלוחמים בגלקסיה משלהם , ואם סטף היה משחק בכל הסדרה ( וגם היום לא היה חלוד ברוב המשחק ) לא הייתם קרובים כל כך מלכתחילה.

Dror2
Dror2
10/05/2016 9:27:02

ולצערנו היא תגמר במשחק הבא. אם קרי חזר והוא בריא אפשר כבר לתת להם את האליפות… לשמחתנו פורמלית עוד צריך לשחק את שאר המשחקים אז נזכה להנות מהם עוד קצת העונה : )

גיא
גיא
10/05/2016 9:27:44

כל ההתעסקות במה שקרי עשה בהארכה היא ממש לא רלוונטית.
הרי דה פקטו, המשחק נגמר אחרי שהלוחמים עלו ליתרון 100 – 99…

IDO
IDO
10/05/2016 9:59:43
Reply to  גיא

) :

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/05/2016 9:35:15

קארי טרף את הקלפים. אבל יש בעיה בקבוצה של יותר מדי הירו בול בסיומים. זה על סטוטס

יניב
יניב
10/05/2016 9:43:34

זה יותר על לילארד מאשר על סטוטס.לא קל לשנות הרגלים אצל הסופרסטאר שלך

הייט אשברי
הייט אשברי
10/05/2016 9:53:17
Reply to  יניב

לכאורה אפשר להגיד את זה גם על סטף . אבל הוא היוצא מן הכלל . הוא היחיד בליגה שיש לו רישיון לזרוק כמה שהוא רוצה , מתי שהוא רוצה, מכל מקום במגרש שהוא רוצה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/05/2016 10:26:14

והוא גם יידע לנצל את זה למסירה כשצריך

הייט אשברי
הייט אשברי
10/05/2016 10:47:26

1 +

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/05/2016 10:25:38
Reply to  יניב

זה לא רק לילארד, זה גם משולם ובכלל כל מי שמגיע אליו כדור בסיום.
נראה שקל להם מדי להישאב לזה ושאין אלטרנטיבה.
על לילארד הוא צריך לעבוד במיוחד כדי להביא אותו ואת הקבוצה לרמה הבאה.

IDO
IDO
10/05/2016 10:39:22

זה קשור בעייפות בסוף משחק של תנועה בלי כדור.

פורטלנג חייה על ההאמר בול (פריצה לצבע והוצאת כדור לפטיש מהשלוש או חצי מרחק פנוייה).

היה נחמד עם היה לנו עוד 3 שחקני רוטציה, אבל זה מה יש.

ועדיין לילארד סיים משחק בפחות מרמתו שזה 40+ נקודות בבית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/05/2016 10:57:56
Reply to  IDO

הייתי ממליץ להם על אשך בול – ללחוץ חזק על האשך הפנוי ואז לחדור לצבע ולהוציא החוצה הלוך ושוב עד שמתפנים להשפרצה מבחוץ

Smiley
Smiley
11/05/2016 0:26:43

סגנון המשחק של פורטלנד בנוי על יצירת מצבים של לילארד ומקולום.

גור גולן
גור גולן
10/05/2016 9:57:18

פורטלנד עשו שנה יותר ממדהימה! יכולים להיות גאים בעצמם. אין מה לעשות ג״ס הטובים בהיסטוריה😀

אופיר נ
אופיר נ
10/05/2016 10:20:05

תודה לקרי, ותודה לליג פאס,
שאפשר לי לשלוח את הילדים לביה"ס ולהמשיך לראות את המשחק בדרך לעבודה.
איזה משחק!

עידו,
אמנם אני לא אוהד של פורטלנד, אבל היא משחקת היום כמו שגולדן סטייט שיחקה ב-2013 בסדרה מול ס"א.
היא מפסידה, אבל מלהיבה, והפוטנציאל שלה בשמיים.
טרי סטוטס מאמן מעולה.
יש לך טונה של סיבות להיות אופטימי.

וסטפן קרי כבר HOF.

יניב
יניב
10/05/2016 10:53:49

אני נורא אוהב את קארב,אחלה שחקן.
איפה פורטלנד ואיפה כל השטיחים של לברון במזרח.
אך אם רק היה צדק בNBA והפליאוף היה כמו שאמור להיות 1-16 2-15
היינו רואים משחקים וקבוצות הרבה יותר טובות ולא שטיחים מקיר לקיר.
תיכף גיא יעלה אם נתונים שהקבוצות במזרח שבפליאוף עשו 445-3 מול קבוצות במערב וההגנה שלהם על קבוצות במערב זה 70 נקודות וכן הלאה,וכל זה יפה בליגה ברגע שהגדולים צריכים לשחק רואים מה ההבדל.
אין מצב בעולם שלילארד וחברותו היו מתרפסים לקליבלנד כמו אטלנטה

עידו גילרי
עידו גילרי
10/05/2016 10:56:51
Reply to  יניב

פורטלנד לא הייתה מהווה אתגר יותר גדול לקאבס ממה שאטלנטה היו. קבוצות הדרג שני במזרח השנה היו חזקות מאילו במערב.

יניב
יניב
10/05/2016 11:07:48

שוב בעונה הרגילה אתה צודק לא בפליאוף. קשה לי לראות את פורטלנד משחקת בצורה כזאת. אני לא אומר שפורטלנד היו עוברים את קליבלנד אבל אני די בטוח ש4-0 קליל בלי מאמץ של קליבלנד לא היה מתרחש

עידו גילרי
עידו גילרי
10/05/2016 11:13:50
Reply to  יניב

מה זה בצורה כזו?
למעט משחק אחד אטלנטה היו לגמרי במשחק עמוק ברבע הרביעי של כל אחד מהמשחקים. די דומה למה שקורה עם פורטלנד. לבלייזרס הגנה הרבה פחות טובה. על סמך מה אתה טוען שהיו נותנים פייט צמוד יותר?

גיא
גיא
10/05/2016 11:17:37
Reply to  יניב

יניב, לדעתי אתה פשוט טועה.
לפורטלנד מאזן של 15 – 15 במשחקים שלהם השנה נגד המזרח.
עם כזה מאזן נגד קבוצות המזרח – אם הם היו משחקים בקונפרנס המזרחי, הם כלל לא היו נכנסים לפלייאוף.

כבר כתבתי את זה פעם אחת היום, ואני מוכרח לכתוב זאת שוב –
איך זה שכאשר הקאבס מנצחים אחרי הופעה יוצאת דופן, זה בגלל שהיריבה התחפשה לשטיח
(ולעזאזל הנתונים שמראים אחרת),
וכאשר הלוחמים מנצחים אחרי הופעה יוצאת דופן של קרי, זה בגלל שהוא שחקן אגדי
(ולעובדה שפורטלנד לא מתקרבת לדיפנסיב רייטינג של אטלנטה אין בכלל משמעות)

מוזר.

(אני חושב שהן קרי, והן הקאבס, הראו יכולת יצאת דופן. ומקווה שה-2 יגיעו לפיינלס בריאות ושלמות)

יניב
יניב
10/05/2016 11:26:26
Reply to  גיא

כי כשאני רואה את פורטלנד,אני רואה קבוצה שנלחמת,אני רואה קבוצה שמוציאה הרבה יותר ממה שהייתה שווה,אני רואה קבוצה שמסתכלת בלבן של העינים של גולדן ולא מוותרת לה.לעומת זאת שאני רואה את אטלנטה,אני רואה קבוצה שלא נלחמת,אני רואה קבוצה שקליבלנד עושה את אותו תרגיל פעם אחר פעם והיא נופלת למלכודת.אני רואה קבוצה שנותנת לקבוצה השנייה לזרוק איזה 80% מזריקות השלוש שלה שהם חופשיים לגמרי(אני יודע שאתה ועידו חולים על מספרים אז ה80% זה סתם זה לא באמת שבדקתי) אני רואה קבוצה שכל השחקנים שסחבו אותה בעונה הרגילה חלשים להחריד.אני רואה קבוצה שלא מנצלת את החולשות של הקבוצה השניה.נדמה לי שזה היה עידו שהראה אתמול שאטלנטה נכנסים לצבע הם קולעים באחוז גבוה לעומת זריקות השלוש שהיו באחוז נמוך ובכל זאת מתעקשים לזרוק משלוש.

גיא
גיא
10/05/2016 11:41:13
Reply to  גיא

בו נבדוק את הנתונים של פורטלנד ואטלנטה בפלייאוף:

פורטלנד:
דיפנסיב רייטינג 107.4, אופנסיב רייטינג 103.6, נט רייטינג 3.9-
אטלנטה:
דיפנסיב רייטינג 101.6, אופנסיב רייטינג 100.8, נט רייטינג 0.8-

לא מפתיע לגלות שההגנה של אטלנטה חזקה מזו של פורטלנד (למרות שהקליפרס איבדו את פול וגריפין, למרות שהלוחמים שיחקו 3 משחקים ללא קרי)

בדרך כלל, יש מתאם די גבוה בין היכולת של קבוצה בעונה הרגילה (על אחת כמה וכמה כשבודקים יכולת אחרי פגרת האול סטאר) לבין יכולתה של קבוצה בפלייאוף.

יניב
יניב
10/05/2016 11:55:04
Reply to  גיא

אתה רציני גיא
פה תספר את זה למשל לטורנטו ולקייל לאורי ודרזדן שנתנו עונה רגילה מדהימה ואנחנו רואים איך הם משחקים בפליאוף.
שום נתונים שתראה לי לא יזיזו אותי כי מה לעשות ראיתי את זה בעיניים.
אתה יודע מה נמשיך עם התזה שלך ההגנה של אטלנטה כולל בפליאוף הגנה מדהימה,מטורפת. ושל פורטלנד הגנה מחורבנת.עדיין אנ י רואה את פורטלנד מנסים לעשות התאמות,מנסים להוציא משהו לעומת אטלנטה שכנראה לקחו קורס אצל פיני גרשון ואמרו שסטטיסטיקה חייבת להתיישר,כי אין סיכוי בעולם שנשאיר כל הזמן את לאב חופשי והוא לא יחטיא ,העיטקר שדפנסיב רייטינג שלנו מדהים.

גיא
גיא
10/05/2016 12:04:41
Reply to  גיא

רוב הסדרה בין אטלנטה לקאבס הייתה צמודה.
אין לי דרך להתווכח עם המשפט: "שום נתונים שתראה לי לא יזיזו אותי כי מה לעשות ראיתי את זה בעיניים".
חוץ מלומר שגם אני ראיתי את כל המשחקים בסדרה,
והדרך שלי לבסס ולנמק את הדעות שלי על המתרחש במגרש היא דרך נתוני המשחק.

יש נסיגה בנתונים ההגנתיים של אטלנטה (וזה לא מפתיע – הם שיחקו 4 משחקים נגד אחת ההתקפות החזקות בליגה),
אבל לא ברמה שאפשר לכנותם "שטיח רצפה" (כמו שנכתב במספר תגובות על המאצ' אפ בין אטלנטה לקאבס)

יניב
יניב
10/05/2016 12:14:43
Reply to  גיא

מצטער אני ראיתי שטיח ושראיתי שטיח הכוונה הייתה שבשום שלב של הסדרה לא חשבתי לרגע שזה לא ייגמר בסוויפ לקליבלנד כולל המהלך האחרון של אטלנטה במשחק האחרון ואם זה לא שטיח אז אני לא יודע מה זה שטיח.
דרך אגב אני לא בא בטענות נגד קליבלנד שמשחקים מצויין,העניין שאטלנטה לא איתגרה אותם אפילו לא לרגע,גם המשחקים הכאילו צמודים זה רק עד שקליבלנד העלו את הרמה שלהם ואז אטלנטה נכנעו ללא מאמץ.
ודרך אגב לפחות בבלוג לא ראיתי חוסר הסכמות שלך לגבי כך שטלנטה נותנת יותר מפייט ראוי לקליבלנד.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/05/2016 12:38:26
Reply to  גיא

יניב איזה התאמות משמעותיות הבלייזרס עשו? אטלנטה עשו התאמות רק נשארו עם קונספציה מרכזית שגויה אבל השחקנים נתנו את המקסימום על הפארקט. ההרגשות שלנו לא רלנבטיות למה שקורה על המגרש.

עגל
עגל
10/05/2016 18:01:02
Reply to  יניב

אם קרי לא היה פצוע וג"ס היו עושים לפורטלנד סוויפ היינו אומרים שפורטלנד התרפסה בפני ג"ס ושהמערב הוא תת-רמה?!

IDO
IDO
10/05/2016 11:26:37

פורטלנד של הפלייאוף טובה כמה מונים מפורטלנד של העונה הסדירה.

סטוטס יישר קו עם הקרוזינג של פאפ והקאבס

עידו גילרי
עידו גילרי
10/05/2016 12:40:04
Reply to  IDO

זו גם משאלת לב. מה הבלייזרס עושים יותר טוב כרגע?

IDO
IDO
10/05/2016 13:17:24

לחץ ושבירת לחץ

דן
דן
10/05/2016 11:47:27

קשה להשאר אדיש לתצוגה כזו של קרי…. גם אם אתה לא אוהד גולדן סטיט…הבן אדם קוסם !

רועי ויינברג
10/05/2016 11:52:28

כמו שדורפן כתב, פורטלנד מרחק שחקן ותיק אחד מלהיות קונטנדרית. מזכיר את הווריורס של 2013 (לפי מה שאופיר כתב). אולי איזה דיוויד ווסט או פאו גאסול.

גיא
גיא
10/05/2016 11:54:02

פאו גאסול במקום פלאמלי, והתוצאה בסדרה היא 3 – 1 לפורטלנד.

גיא
גיא
10/05/2016 11:56:44
Reply to  גיא

פאו גאסול במקום אל הורפורד, והיינו מתכוננים למשחק 5 בסדרה בין אטלנטה לקאבס.

רועי ויינברג
10/05/2016 12:19:43
Reply to  גיא

1+ לשניהם. אני חושב שהוא יכול לקחת כל קבוצה שתעוף בסיבוב הזה (יחד עם המנצחת בין מיאמי לטורונטו) ולשפר אותה בכמה דרגות, בהנחה שסן אנטוניו וגולדן סטייט מגיעות לגמר המערב.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/05/2016 12:30:59
Reply to  גיא

זו הגזמה לא יותר מבוססת מהטענות למעלה לגבי ההבדלים בין אטלנטה לפורטלנד

יניב
יניב
10/05/2016 12:36:45

עידו זכור לי שגם אתה אמרת שאטלנטה הייתה שטיח וקבוצה טיפשה.
זאת אומרת שאני מבין ממך שאתה חושב אותו דבר על פורטלנד?
זאת אומרת שגם אתה כמו גיא חושב שאם זאת הייתה פורטלנד ולא אטלנטה היה נגמר בדיוק אותו דבר 4-0 קליל לקליבלנד?

עידו גילרי
עידו גילרי
10/05/2016 12:40:45
Reply to  יניב

דיברתי רק על האינטליגנציית משחק של שרודר.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/05/2016 12:42:29
Reply to  יניב

אי אפשר לדעת מה היה קורה. שלשה לפה או לשם וגם אטלנטה הןייתה לוקחת משחק. באופן כללי לא נראה לי שהקאבס היו מתקשים מול הבלייזרס, בדיוק כמו שהווריורס מדלגים מעליהם די בקלות.

גיא
גיא
10/05/2016 13:10:35

אני מאוד מסמפט את מייסון פלאמלי. אחלה שחקן שמפיק מעצמו הרבה יותר ממה שהיה צפוי מהבחירה ה-22 בדראפט.
אבל פאו גאסול הוא ברמה אחרת לחלוטין.
PER בפלייאוף (קריירה) 20.7
PER עונה רגילה (קריירה) 21.6

וזה נכון שהוא כבר לא ילד,
אבל ה-PER שלו בעונה האחרונה היה 21.7, וה-PER שלו בפלייאוף של השנה שעברה היה 20.1

אז אולי (קצת, רק קצת…) הגזמתי עם המספר השערורייתי של 3 – 1 לפורטלנד. אבל בכל אותם מקרים שהכדור נתקע בגלל שפלאמלי הוא לא איום רציני לסל, שחקן כמו גאסול יכול היה לתרום המון.

כשמוסיפים למשוואה את 2 החסימות שלו למשחק, אז אני באמת חושב שהוא היה יכול לעשות שינוי מהותי במשחקה של פורטלנד.

(אין כמו ספקולציות בשקל!!!)

נתן גולד
נתן גולד
10/05/2016 15:38:42
Reply to  גיא

פלאמלי הוא נהדר והוא רק הולך ומשתפר. אין שום סיבה בעולם לבלייזרס להביא שחקן שייקח לו דקות משחק. לילארד מקולום והוא יהיו הגרעין של פורטלנד בשנים הקרובות. אם כבר פורטלנד צריכה איזה 4 או שלוש טובים עם קליעה טובה מבחוץ.

גיא
גיא
10/05/2016 15:42:19
Reply to  גיא

ברור שאתה צודק. התכוונתי לומר שהיום, פאו במקום פלאמלי, והסדרה נראית אחרת לגמרי.

גור גולן
גור גולן
10/05/2016 16:32:51
Reply to  גיא

עם פאו במקום זה 2-2 אבל הם עדיין היו מפסידים.

Berch
Berch
10/05/2016 12:51:51

ההפסד הזה הוא ניצחון מוראלי.
פורטלנד יודעים שהם יכולים לעשות את זה.

קארי להט בהארכה בצורתו הבלתי אנושית הרגילה. פשוט מדהים.

מנחם לס
מנחם לס
10/05/2016 16:30:50

לא ראיתי, אבל מהכתוב כאן ובסקירה ברור שמה שקרי עשה היה דבר מיוחד מאד בתולדות הכדורסל.
כולם שוכחים דבר אחר: הכל נעשה נגד פורטלנד, קבוצה ממוצעת לחלוטין, והווריורס היתה זקוקה להארכה נגדם.
בעונה הבאה פורטלנד שוב ידשדשו במקום 5-6 במערב, וגולדן סטייט כמעט הפסידה להם בזמן הרגיל.

הייט אשברי
הייט אשברי
10/05/2016 17:21:33
Reply to  מנחם לס

בלי קרי במשך שלושה רבעים – מנחם . הוא היה חלוד והחטיא ללא הרף . תראה מה קרה ברגע שהוא ניער את החלודה . יש לך ספק איך הסדרה הזאת היתה נראית ( וקרוב לוודאי מסתיימת בסוויפ ) אם הוא לא היה נפצע ?

הגיון בריא
הגיון בריא
10/05/2016 19:01:32
Reply to  מנחם לס

לא… קלובלנד שניצחו בקושי בנקןדה את אטלנטה בהרכב מלא ובריא.
השנאה מעוורת אה?

צביקה
צביקה
10/05/2016 16:39:19

עזוב מנחם קודל כל תראה את ההצגה ואז תגיב. מסכים לגמרי שפורטלנד מוגבלת, אבל מה שהיה כאן זה משהו נדיר שאין דברים כאלו.

משיח
משיח
10/05/2016 16:47:27

לוויכוח למעלה לגבי היכולת של אטלנטה בסדרה מול קליבלנד לעומת עונה רגילה,
לי הם פשוט נראו רכים, עשו את הרוטינה הרגילה ולא העלו את הרמה בפליאוף לא הרביצו ושרטו כמו שצריך בשביל לעבור קבוצה עדיפה כמו קליבלנד ולכן זה נגמר בסוויפ וההרגשה שגם עוד 10 משחקים קרובים/צמודים היו הולכים לקליבלנד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/05/2016 17:55:34
Reply to  משיח

נכון, הם מאוד רכים מנטלית, מה שאי אפשר להגיד על פורטלנד

עגל
עגל
10/05/2016 18:25:29
Reply to  משיח

מה זה רכים מנטאלית? ואם הייתי אומר:
"רבאק פורטלנד איך הפסדתם?! קיבלתם את ג"ס בלי קרי ויכולת להוביל עכשיו 3-1 בסדרה. אף קבוצה אחרת לא קיבלה הזדמנות פז כזאת. אפילו אמש עוד לחיצה קטנה על הדוושה (ועוד בבית!) בזמן החוקי וכשקרי עוד לא התעופף הייתם משווים את הסדרה ומשאירים לעצמכם סיכוי. אתם קבוצה פריכה, לוזרים"

IDO
IDO
11/05/2016 2:56:04
Reply to  עגל

זה היה נשמע כמו שיחת טוקבקים….

אסף
אסף
10/05/2016 18:12:27

הכותרת מסכמת הכול… האמת פורטלנד עשתה מהעונה הזו בכלל והפלייאוף הזה בפרט הרבה יותר ממה שמישהו ציפה ממנה בתחילת העונה. יש שם בסיס מעולה לשנים הבאות בראשות הצמד
לילארד-משולם, מקווה שיצליחו להביא את השחקן- שניים שישדרגו אותם בקיץ. כסף יש להם בנוסף לבסיס הטוב וכמובן יש להם גם מאמן מצוין לטעמי, מקווה שגם כושר השכנוע של המנהלים שם טוב.

סתם אחד
סתם אחד
10/05/2016 20:30:54

אני רק מזכיר שוב: מקום 15. זו היתה התחזית בתחילת השנה.
מה שפורטלנד עושים השנה עולה על כל דמיון.
עכשיו רק נשאר לקוות שבקיץ יביאו מספר ארבע אדיר. צריך לזכור שיש לפורטלנד מקום בלתי נגמר מתחת לתקרה.
באמת שהשמים הם הגבול…

Ish
Ish
11/05/2016 0:05:41
Reply to  סתם אחד

הסיכוי לזה כנראה 0% אבל אם הם מצליחים להביא את דוראנט זה יהיה משעשע מבחינת תיקון ההסטוריה

Smiley
Smiley
11/05/2016 1:08:44

לא הייתי מוותר/מספיד את פלאמלי, הוא נכס אדיר לפורטלנד.

IDO
IDO
11/05/2016 2:54:41
Reply to  Smiley

כל אחד מה-8 הראשונים הם נכס וחלק חשוב בהצלחה.
עכשיו אנחנו צריכים עוד 4-5 שחקני רוטציה, כולל מחליף הגון לדיימו

סתם אחד
סתם אחד
11/05/2016 1:47:53

למה 0%? אחרי העונה הזאת, ועם תקרת השכר, פורטלנד תהיה לדעתי יעד די מבוקש

רן הנרגן
רן הנרגן
11/05/2016 18:40:33

הווארד מחפש בית חדש. רוצה אליפות. לפורטלנד יש כסף. הילכו שנים יחד בלתי אם נועדו? האם הווארד יכול להצליח יחד עם ללילרד ומשולם?